U bevindt zich hier: HomeNieuwsActueelDe Winter Warming-up

De Winter Warming-up

De Winter Warming-up TeamSportserviceHaarlemmermeer

Gratis sport en spel na schooltijd voor kinderen Haarlemmermeer

HAARLEMMERMEER – Voor kinderen in groep 3 tot en met 8 organiseert Team Sportservice De Winter Warming-up. Tijdens deze gratis sport- en spelles kunnen kinderen stoom afblazen en buiten sporten en bewegen met leeftijdsgenootjes.
De Winter Warming-up voldoet aan de coronamaatregelen en vindt plaats in Hoofddorp, Nieuw-Vennep, Rijsenhout en Zwanenburg.
TeamSportservice narrow
De Winter Warming-up staat in het teken van allerlei verschillende tik- en balspelen, samenwerkingsspelen en nog veel meer. Buurtsportcoach Jacintha Steinmetz: “De lockdown en het online onderwijs hakt er in voor de kinderen en ouders. Wij willen met deze sportactiviteit hen een steuntje in de rug geven. Kom lekker sporten en bewegen en maak plezier met andere kinderen uit de wijk.”
Sporten in de buitenlucht
Team Sportservice organiseert De Winter Warming-up in Hoofddorp, Nieuw-Vennep, Rijsenhout en Zwanenburg. Elke doordeweekse dag zijn ze te vinden op een sportveldje.
“De gymzalen zijn dicht, maar dat houdt ons niet tegen. Buiten sporten is hartstikke lekker, zeker na een dag online school”, vertelt Steinmetz. De sport- en spelles vindt plaats op maandag tot en met vrijdag na schooltijden.
Schrijf je kind in