U bevindt zich hier: HomeNieuwsActueelzomerfeest 2016 overbos

zomerfeest 2016 overbos

Zaterdag 25 juni 2016 10:00-17:00 wijkpark en winkelcentrum

Bekijk onze animatiepromoclip:

Het belooft weer een prachtig feest te worden!

De voorbereidingen van de 12de editie van het wijkfeest zijn al in een vergevorderd stadium.
Het winkelcentrum doet mee, o.m. met een kledingshow. Sportservice Haarlemmermeer is ook weer van de partij.

Nieuw dit jaar is dat we een deel van de kosten zelf moeten dragen; op subsidies wordt in deze tijd bezuinigd. We zijn dan ook druk bezig langs allerlei wegen geld in te zamelen.
Het nieuwe crowdfunding platform is voor ons daartoe een belangrijk middel. We zijn bezig met het opzetten van diverse acties die extra inkomsten kunnen opleveren. Graag willen wij op deze wijze het feest gratis toegankelijk houden voor alle bezoekers.
Poster
MelkbusWRovCF2

Crowdfunding

Op verzoek van de gemeente heeft de 1% club een platform opgezet waar crowdfunding projecten op gepubliceerd kunnen worden en waar bezoekers online donaties kunnen geven. Onze wijkraad is een van de partijen die in de pilotfase meedoen.
Ons project kan daar gevonden worden via  nieuwepioniers.nl/nl/projects/zomerfeest-overbos
Elke bijdrage, groot of klein, is zeer welkom.

Wij zullen ook op onze projectpagina laten weten welke acties we op touw gaan zetten.
Het is überhaupt de moeite waard op eens op dit platform rond te kijken; er staan veel leuke projecten op, die stuk voor stuk de moeite van het sponsoren waard zijn!

Een greep uit wat er te beleven valt:

• Een braderie met meer dan 100 kramen, waar u zowel allerhande spullen kunt kopen als informatie kunt krijgen over zaken die de leefbaarheid in onze wijk betreffen.
  • Sport en spel, georganiseerd door Sportservice Haarlemmermeer met workshops en demonstraties van verenigingen uit de wijk.
  • Acrobaat/jongleur Jos Tipker en “Djembé Frans” zijn ook weer van de partij.
  • Springkussens, schmink en ander vermaak voor de jongsten.
  • Een gezellige bar met terras midden tussen de activiteiten.
  • Natuurlijk ook de vertrouwde snackcar en suikerspin.
Een rode loper verbindt het wijkpark met het winkelcentrum
  • Meerradio, verzorgt de hele dag de uitzending vanaf locatie winkelcentrum ‘t Paradijs.
  • Winkeliers pakken uit met diverse verrassende acties.
  • Shoeby Paradijs komt met de volgende activiteiten:
    • I.s.m. Dance-Body-Health uit Heemstede een modeshow op de rode loper. Start 14.00 uur.
    • Anna en Elza Frozen (uit de Disney film) komen ook in het winkelcentrum. Van 12.00-16.00 uur een meet & greet met Anna en Elza en samen op de foto.

Bezoek van de wethouder

De wethouder komt om 12.00 uur in het wijkpark de officiële opening verrichten van het eerste openbare watertappunt in Haarlemmermeer!

Twitter nieuws