U bevindt zich hier: HomeActiviteitenOverbos vitaal begint nu echt

Overbos vitaal begint nu echt

Brief met oproep voor test rondgestuurd

Het project ‘Overbos Vitaal’, gericht om het verbeteren van de gezondheid van senioren (65-85 jaar) door deze in beweging te krijgen (of te houden), begint nu echt op stoom te komen. Alle senioren in de wijk hebben van de gemeente een brief ontvangen waarin zij uitgenodigd worden om op 12 oktober deel te nemen aan een fitheidstest. (Een succesvolle actie: inmiddels is deze dag helemaal volgeboekt.)
Het is de bedoeling dat de deelnemers n.a.v. het testresultaat een vrijblijvend aanbod krijgen voor een bewegingsactiviteit die bij hen past.

VrijwOproep
Om de fitheidstest vlot te kunnen laten verlopen, heeft de organisatie nog steeds vrijwilligers nodig.
Indien u op deze dag helpt, zult u ingezet worden als begeleider bij een van de verschillende testjes. Voorafgaand ontvangt u uitleg over de test.

Voor aanmelden of meer informatie kunt u contact opnemen met:
Celine van Loe, projectleider Team Sportservice Haarlemmermeer:
023-2055506 of

Uw hulp wordt zeer gewaardeerd!